Informacja o rejestracji uczestnika dla rodziców

Rejestracji ucznia do konkursu InstaLogik może dokonać rodzic lub nauczyciel. Po rejestracji uczeń dostaje konto dostępowe i może od razu wykonywać zadania. Aby uczeń został sklasyfikowany w I etapie jego zgłoszenie musi być potwierdzone zarówno przez rodzica, jak i nauczyciela przed zakończeniem etapu, tj. do godziny 20:00 dnia 28.10.2020 roku. Poniżej przedstawiamy kroki jakie należy wykonać aby zarejestrować swoje dziecko samodzielnie oraz jak potwierdzić dane, jeśli nasze dziecko rejestrował nauczyciel.

Rejestracja uczestnika przez rodzica


1. Wejdź na stronę instalogik.pl
2. Z menu na górze strony wybierz Rejestracja
3. Wybierz "Formularz rejestracji dla rodziców"
4. Wprowadź dane dziecka i rodzica
5. Wybierz szkołę. Więcej informacji o wyborze szkoły poniżej.
6. Wprowadź dane nauczyciela. Więcej o potwierdzaniu przez nauczyciela poniżej.
7. Zatwierdź przyciskiem Dalej. Formularz zostanie wstępnie sprawdzony.
8. Po zatwierdzeniu formularza na podany adres email rodzica zostanie wysłany mail do potwierdzenia zgłoszenia.
8. Jeśli w ciągu 5 minut nie otrzymasz maila od instalogik.pl to sprawdź w skrzynce spam. Zobacz też sekcję "Co robić jeśli nie dostałem maila" poniżej.
9. W mailu z instalogik znajduje się link do potwierdzenia danych. Otwórz go w przeglądarce.
10. Sprawdź jeszcze raz dane dziecka. Jeśli się nie zgadzają dokonaj ponownego zgłoszenia.
11. Jeśli dane są prawidłowe, zatwierdź je.
12. Po zatwierdzeniu danych dostaniesz dwa maile:
a. z danymi do logowania do konta uczestnika.
b. z danymi dostępowymi do konta rodzica. Ten mail otrzymasz tylko przy rejestracji pierwszego dziecka.
13. Od tego momentu twoje dziecko może rozwiązywać zadania logując się za pomocą swoich danych.
14. Stan potwierdzenia rejestracji oraz rozwiązania zadań sprawdzisz logując się do panelu rodzica. Pamiętaj - aby uczeń był klasyfikowany jego zgłoszenie musi zostać potwierdzone również przez nauczyciela lub szkołę.

Potwierdzenie danych przez rodzica, gdy dziecko rejestrował nauczyciel


1. Nauczyciel przy rejestracji podał adres email rodzica.
2. Rodzic otrzymał email od instalogik.pl z danymi zarówno nauczyciela, jak i dziecka oraz linkiem do potwierdzenia.
3. Otwórz link w przeglądarce.
4. Pozostałe kroki są takie same jak przy rejestracji przez rodzica - pkt. 9 do pkt. 14.
5. Jeśli nauczyciel zarejestrował dziecko, a ty jako rodzic nie otrzymałeś maila, to poproś nauczyciela o kontakt z nami na instalogik@instalogik.pl , podanie loginu dziecka i adresu email rodzica. Wyślemy jeszcze raz mail do potwierdzenia danych.

Wybór szkoły przy rejestracji

Zdecydowana większość szkół jest w naszej bazie danych, gdyż aktualizujemy ją na podstawie aktualnej bazy MEN. Jeśli nie możesz znaleźć szkoły przy wyszukiwaniu to:
1. usuń wszystkie kryteria wyszukiwania szkoły.
2. wpisz tylko trzy pierwsze litery nazwy ulicy przy której mieści się szkoła.

Jeśli nadal nie możesz znaleźć swojej szkoły to wybierz opcję dopisania jej.

Potwierdzenie danych ucznia przez nauczyciela lub szkołę

Jeśli nauczyciel jest już zarejestrowany w InstaLogik to posiada swój kod. Dzięki niemu dane ucznia zostaną automatycznie potwierdzone, a uczeń będzie widoczny dla nauczyciela. Spytaj nauczyciela czy rejestrował się w InstaLogik i jaki jest jego kod nauczyciela.

Jeśli nauczyciel nie uczestniczył do tej pory w InstaLogik, to możesz podać jego adres email. Skontaktujemy się z nauczycielem i poprosimy o potwierdzenie danych twojego dziecka.

Jeśli nauczyciel nie chce lub nie umie potwierdzić danych dziecka, to wypełnij kartę uczestnika i uzyskaj na niej stempel szkoły w sekretariacie szkoły. Następnie wyślij zdjęcie dokumentu na instalogik@instalogik.pl podając również login dziecka.

Karta uczestnika Insta.Logik

Co robić jeśli nie dostałem maila z potwierdzeniem rejestracji?

Sprawdź maile w skrzynce spam. Sprawdź maile w głównej skrzynce. Odczekaj 5 minut. Sprawdź jeszcze raz w głównej skrzynce i w spam.

Jeśli sprawdziłeś w skrzynce spam i mail nadal nie dotarł to możesz spróbować wypełnić formularz zgłoszeniowy jeszcze raz, sprawdzając dobrze swój adres email. Często literówka w adresie email rodzica powoduje, że potwierdzenie nie może dojść lub jest wysyłane na błędny adres.

Jeśli dokonałeś ponownego zgłoszenia na właściwy adres email i nadal nie przychodzi do ciebie potwierdzenie to wyślij nam wprowadzone dane do formularza na adres instalogik@instalogik.pl oraz informację, o której godzinie formularz był wypełniany. Postaramy się pomóc.

Gratulacje!

Gratulacje! Najtrudniejsze masz już za sobą. Teraz kolej na twoje dziecko. Życzymy mu owocnej nauki i świetnych wyników!